Home PageČesta pitanja

Česta Pitanja

Često postavljana pitanja

O kupovini na našoj web stranici:

1. Trebam li se registrirati za kupnju na web shopu?

Registracija nije potrebna za kupovinu na web shopu, ali je svakako preporučeno kako biste mogli imati pregled Vaših narudžbi te primiti dodatne benefite kao naš kupac. Kupovinu možete obaviti i kao gost korisnik.

2. Zaboravio/la sam lozinku: što mogu učiniti?

Jednostavno kliknite na “Izgubili ste zaporku?” i unesite svoju email adresu. Potom ćete primiti mail putem kojega možete odabrati novu lozinku.

3. Kako da obavim kupovinu na Elysees Web Shopu?

Jednostavno i sigurno u nekoliko koraka:

  • Izaberite kategoriju ili dizajnera i istražite ponudu na našem web shopu
  • Odaberite željeni artikl i dodajte ga u košaricu. U gornjem desnom kutu kliknite na košaricu. Ukoliko imate kupon za popust možete ga unijeti u polje “Kupon”. Odaberite opciju “Krenite na plaćanje”
  • Kupovinu možete obaviti kao registrirani korisnik ili kao gost. Unesite obavezne podatke označene zvjezdicom. Ukoliko ste član našeg Loyalty sustava, u napomenu upišite broj svoje kartice kako bi bodovi Vaše kupnje bili dodani. Odaberite opciju plaćanja i završite svoju narudžbu klikom na “Naručite”.
  • Primit ćete obavijest o zaprimanju i obradi Vaše narudžbe. Nakon što pažljivo pripremimo pošiljku za Vas, sve informacije o tijeku pošiljke zaprimit ćete od strane dostavne službe.

4. Mogu li platiti na rate?

Plaćanje na rate je moguće, sve uvjete plaćanja možete pročitati ovdje.